1-2-3 Totaalservice

Facilitaire ondersteuning

 

 

1-2-3 Totaalservice

 

Facilitaire ondersteuning

 

 

 

Kies professionele zekerheid en 24/7 service
Service speelt een steeds meer essentiële rol in uw bedrijfscontinuïteit. Een goede aanpak van uw service- en onderhoudsplan is dan ook van belang. De dienstverlening van Floor Rolluiken gaat verder dan preventief en correctief onderhoud van uw rolluik. Floor Rolluiken verzorgt inspecties, documenteert en adviseert over het verlengen van de levensduur en de veiligheid van uw installatie. Ook adviseren wij u graag over het budgetteren van uw onderhoudskosten.

1. Keuring

Controle op veilig gebruik

 

Veiligheid en aansprakelijkheid

Als de veiligheid van een rolluik/-hek faalt, kan dat schade of letsel tot gevolg hebben. De wet bepaalt dat de contractuele gebruiker van een gebouw verantwoordelijk is voor het in stand houden van de voorgeschreven veiligheidsvoorzieningen. Regelmatig onderhoud en tijdig voldoen aan gewijzigde regelgeving beschermt niet alleen uw personeel, klanten en uw imago, het voorkomt juridisch getouwtrek en problemen met verzekeraars. Om aan uw wettelijke verplichting te voldoen is jaarlijks minimaal één keuring op veilig gebruik conform NEN-EN-13241-1 noodzakelijk.

 

2. Onderhoud

Op alle merken en systemen

 

Waarom onderhoud

Een rolluik is een combinatie van esthetiek en techniek. Om een rolluik esthetisch in goede staat te houden is het simpel reinigen voldoende. Om de techniek in goede staat te houden en dus optimaal van uw investering te kunnen profiteren en om aan de wettelijke regelgeving te voldoen is onderhoud noodzakelijk.

 

Voorkom letsel en schade

Om de veiligheid en de functionaliteit te kunnen waarborgen en letsel en schade te voorkomen, moet minimaal één maal per jaar (afhankelijk van gebruiksfrequentie, omstandigheden, omgevingsinvloeden) keuring en onderhoud worden uitgevoerd door een ter zake kundig bedrijf. Floor Rolluiken is al jaren een begrip op het gebied  van service en onderhoud 24 uur per dag 7 dagen per week. Indien u gebruik maakt van één onze onderhoudscontracten heeft u automatisch recht op de storingsdienst.

 

Certificaat behoud

Voor het behoud van verschillende certificaten is het jaarlijks onderhoud een verplichting. De frequentie is minimaal één keer per jaar, afhankelijk van de gebruiksfrequentie, omstandigheden, omgevingsinvloeden en/of voorschriften van de fabrikant.

 

3. Storingsdienst

365 dagen per jaar

 

24/7 storingsdienst

Onze storingsdienst is 365 dagen per jaar beschikbaar. Via onze professionele meldkamer zijn wij 24/7 bereikbaar. U wordt volledig ontzorgd met intern opgeleide monteurs en alle onderdelen op vooraad. Daarnaast profiteert u van een gereduceerd uurtarief en korting op materialen.

 

Service management

Floor Rolluiken werkt met een service management systeem, waarin zowel de SLA, als as built structuur van het product en onderhoudsgegevens zijn vastgelegd. De monteur die het dichts bij uw locatie is, heeft deze complete en juiste historie van uw rolluik digitaal ter beschikking.

 

Vergroot uw bedrijfscontinuïteit

Altijd de service die bij u past

 
Service speelt een steeds meer essentiële rol in uw bedrijf continuïteit. Een goede aanpak van uw service- en onderhoudsplan is dan ook van belang. De serviceorganisatie van Floor Rolluiken heeft een standaard serviceabonnement samengesteld en het is vanzelfsprekend dat er ook een op uw organisatie afgestemd pakket kan worden samengesteld.
 

Ontvang vrijblijvend uw offerte

Bel of mail 0346 - 21 34 26 | service@floorrolluiken.nl

 

Heeft u vragen over onze service?

 

Neem contact op met onze serviceafdeling


 

Heeft u vragen over onze service?

 

Neem contact op met onze serviceafdeling